Strony

Saturday 17 May 2014

O paru rzeczach słów kilka

Moje przemyślenia na temat liczby komentarzy pod ostatnim postem doprowadziły do zmian w sprawach komentujących. Miesiąc w miesiąc, dwie, najbardziej zaangażowane w życie bloga, osoby otrzymają na własne wydatki/zakupy/co sobie wymarzycie, 50 Stardollarów. Wiąże się z tym większa trudność w uzyskaniu tytułu = większe starania. Tylko jak ja te najbardziej zaangażowane osoby znajdę pośród pięciu postów na miesiąc? Prawda taka, że lenistwo mnie dopadło i się całkiem kurczowo, jak narazie, trzyma.
Konkurs na nowych zasadach rusza już w aktualnym miesiącu.

Kolejnym tematem do rozmowy jest, już dawno poruszony, wygląd naszej strony. Tak, zgadzam się, że stylizacje są najważniejsze, choć blog musi jakoś przykuć uwagę czytelnika i zachęcić do oglądania postów. Więc - mam już pewną koncepcję, do Was kieruję pytanko: 
Praca jakiego grafika ma widnieć na blogu?

6 comments:

  1. Fajnie by było, gdyby pojawił się nagłówek. Nie chodzi mi o jakiś pstrokaty, ale prosty i stonowany. ;)

    ReplyDelete
  2. Polecam Ci DesignerJust, bo chociaż trzeba sporo czekać to jej prace są świetne :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Rozumiem twoją sytuację :D
    Też polecam DesignerJust

    ReplyDelete
  5. Mi tam podobają się prace Migonetty i Izabeli, fajnie by było, gdyby zawitał nagłówek autorstwa jednej z nich. ;)
    Niciia02

    ReplyDelete
  6. Aż zdziwiłam się kiedy napisałaś o zmianie wyglądu... na żadnym innym blogu nie ma tak zwykłego, ale jednocześnie oryginalnego wyglądu... świetnie komponują się z Twoimi stylizacjami. Mi się osobiście podoba.

    ReplyDelete