Strony

Wednesday 30 April 2014

I'm your little harlot, starlet, queen of Coney Island

Tego w historii mojej lalki jeszcze nie było. Od dłuższego czasu chciałam zasmakować robienia outfitów na ciemnej skórze, teraz nadarzyła się okazja :-) 
A przechodząc w temat dzisiejszej stylizacji - planowałam proste połączenie street'owego stylu z elegnacją. Nie pasowały mi w pełni spodnie, ale myślę, że swoim niebieskim odcieniem tworzą ciekawą parę z zegarkiem.


płaszcz - Pet a Porter
torebka - Valentino
zegarek - Millionare Mansion
bluza - Original Future
spodnie - PPQ of Mayfair
obcasy - Denim & Supply
pasek - Callie's Picks
czapka - Original Future
kolczyki - Millionare Mansion

12 comments:

  1. Świetnie! Bardzo mi się podoba :)
    Osobiście polecam czarne lalki, bo one same w sobie są eleganckie i jakieś takie... majestatyczne (no, jak mają ładną twarz) i zawsze stylizacje wyglądają na nich zachwycająco, nawet jeśli są mega proste. No i total white look, aww.

    ReplyDelete
  2. Przecudowna! Mnie także bardzo podobają się czarno skórę lalki ,ale jakoś nie mam odwagi na taką zmianę .Może kiedyś tam.xd

    ReplyDelete
  3. Na pierwszy rzut oka, myslałam, że jakiś nowy redaktor.xd Stylizacja bardzo mi się podoba i bardzo ładnie prezentuje się na ciemno skórej doll.
    Niciia02

    ReplyDelete
  4. Nic mi się nie podoba, a zwłaszcza ta czapka z tymi włosami.

    ReplyDelete
  5. Na pierwszy rzut oka stylizacja wydaje się być prosta- jednak tak naprawdę wcale tak nie jest. Interesujące połączenie. Nie wiem, czy potrafiłabym zmienić kolor swojej doll na murzynka, jednak Ty wyglądasz ładnie (mimo to, wolę Cię w tej klasycznej wersji :) )

    ReplyDelete
  6. Genialna stylizacja, a dilce bardzo ładnie w czarnej karnacji. C:

    ReplyDelete
  7. Przecudowna!
    Bardzo pasuje tutaj ciemna karnacja :)

    zuzia023

    ReplyDelete