Strony

Saturday 19 April 2014

I like it in the city when the air is so thick and opaque.

Gdy zobaczyłam ten obiekt StarDesign w Bazaarze to się zakochałam, musiałam go założyć na lalkę, w sumie to nawet ładnie się prezentuje. Jeżeli już o wyglądzie mowa, to jaki wolelibyście styl bloga? Coś w stylu minimalistycznym, czerń-biel, czy może tradycyjne szarości nasycone kolorami? Liczę na opinie w komentarzach na ten temat :)

Również ja życzę Wam wesołych świąt wielkanocnych!


kolczyki - Limited Edition
top - Archive
biustonosz - Fudge
obcasy - Young Hollywood
kopertówka - Voile
naszyjnik - PPQ of Mayfair
sukienka - Archive

14 comments:

  1. prosiłaś mnie o komentarza, to masz. \(^o^)/

    ReplyDelete
  2. cudowna stylizacja :)
    co do wyglądu, to nie mam pojęcia, bo z jednej strony uwielbiam szarości, ale kolorki też by się jakieś przydały

    ReplyDelete
  3. Dla mnie to bez różnicy, stylizacje ważniejsze. C:
    Stylizacja boska

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dla mnie w sumie też, ale blog też musi jakoś przyciągać czytelników do przeglądania :)

      Delete
  4. I twarz i stylizacja wspaniłe :D

    ReplyDelete
  5. Stylizacja świetna, w twarzy się zakochałam! *O*
    Mnie tam podoba się minimalizm, ale szarość nasycona kolorami też nie jest zła, więc nie wiem ...

    Karolkaa33

    ReplyDelete
  6. Śliczna, bardzo mi się podoba, a twarz.... cudna. c;
    Jeśli chodzi o wygląd, to wolę coś kolorowego, choć czerń i biel nie są złe.
    Niciia02

    ReplyDelete
  7. Czarno-białe z elementami takiego pomarańczu, jakiego koloru jest spódnica/ sukienka :)
    Biska stylizacja.

    ReplyDelete
  8. Świetna stylizacja.
    Myślę ,że oba warianty są ciekawym rozwiązaniem i trudno jest mi się zdecydować,który pomysł mi się najbardziej podoba.

    ReplyDelete
  9. genialne kolory, genialne dopasowanie, genialna stylizacja :3
    ayienn

    ReplyDelete